Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ceciel Jellema - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ceciel Jellema - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover!

Blijf op de hoogte en volg Ceciel

28 Oktober 2014 | Nederland, Leeuwarden

Eindelijk is het dan zover. eerst was het aftellen in maanden toen in weken en daarna in dagen. maar nu is het een kwestie van uren. Alle spulletjes zijn gepakt en het is nu alleen nog check check dubbel check. om 4 uur vertrek ik met de hele familie naar Schiphol. daar gaan we om 7 uur inchecken en 22:00 de lucht in! We vliegen met de Emirates dus dat zal vast goedkomen. we komen dan om 7:30 aan in Dubai en vliegen na 2 uurtjes weer verder naar Singapore waar we een stadstour gaan maken. Ik zal proberen dit blog bij te houden en zoveel mogelijk foto's te plaatsen. Ik zie jullie weer over 3 maanden!

• 28 Oktober 2014 - 16:21

Lisa:

Spannenddd! Super vet dat je dit gaat doen. Gaat je familie nou mee of lees ik dat verkeerd? Leuk dat je langs Dubai komt, als je dan van het vliegveld naar buiten stapt krijg je echt een klap in je gezicht van de hitte, zo warm is het. Heel veel plezier de komende tijd! Ik ga je verslagen zeker bijhouden. Xxx Lisa

• 28 Oktober 2014 - 16:54

Amarins:

HEEEEEEEL VEEL PLEZIER LIEVE CECIEL !!
    Niet proberen bij te houden.... Gewoon DOEN ! Erg benieuwddd !

Een Hollandse tuut van Amarins

• 28 Oktober 2014 - 17:23

Dirk, Jack & Maxxx:

Stoer ' kind " ! We wensen je 3 onvergetelijke maanden aan de andere kant van de wereld. Pas goed op jezelf en laat ons af en toe even weten hoe het met je gaat. Dag lieverd geniet , geniet en geniet ervan . dikke kussen van ons 3en, liefs DJM

• 29 Oktober 2014 - 21:43

Joke En Hans:

Ceciel.......dat kleine meisje dat we gisteren nog overeind hielpen op haar skilatjes nadat ze voor de zoveelste keer op de blauwe piste was gevallen.......Heel veel plezier de komende drie maanden lieve schat, we vinden het fantastisch dat je je in dit avontuur stort. Af en toe wel ff achterom kijken hoor......
    Dikke tuut, Joke en Hans XXX

• 30 Oktober 2014 - 22:33

Wilma:

Lieve Ceciel, fantastisch dat je dit gaat doen. Een onvergetelijke ervaring. Wij wensen jou heel veel plezier en gaan jouw verhalen zeker volgen. GENIET en tot over 3 maanden.
    Liefs en dikke tuut van Ed&Wilma