Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ceciel Jellema - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ceciel Jellema - WaarBenJij.nu

Cairns

Blijf op de hoogte en volg Ceciel

14 November 2014 | Australië, Cairns

Lieve iedereen,

Ik zit hier nu al een tijdje in Cairns en ik moet zeggen het bevalt mij hier prima. overdag een beetje bakken bij de lagoon, savonds beetje bbqen. het stappen is hier ook goed te doen. enige nadeel hier is de sandflies, die steken je helemaal lek. en natuurlijk moeten ze mij hebben dus ik zit eronder, zo erg dat ik naar de medicare moest en medicijnen kreeg. top maar weer. word nu gelukkig alweer wat beter. Voor zondag is mijn plan om te gaan duiken, heeeel erg veel zinin. en natuurlijk neem ik dan mijn onderwatercamera mee (thanks leon en sanne). maandag vertrek ik samen met marinda richting townsville (17 uur in de bus), vanuit daar willen we een dag of 2 op magnetic island zijn. daar is de grootste populatie koala's van australie.voor de rest heb ik nog geen plannen, zodra ik die heb laat ik het jullie weten.

Xxxx

  • 14 November 2014 - 14:37

    Syb Jellema:

    Hè Ceciel. Veel plezier en denk erom. Een haai lacht maar een keer

  • 14 November 2014 - 18:24

    Baudy:

    Lieve Ceciel. Het klinkt allemaal heerlijk. Genieten van alle indrukken en ervaringen. Wij passen wel op je ouders. Dikke tuut Rein en Baudy

  • 14 November 2014 - 21:52

    Gerda:

    Ceciel, wat een fantastische ervaringen doe je op. Dat van sandflies vergeet je wel weer. heerlijk genieten.

  • 16 November 2014 - 10:27

    Familie Haagsma:

    Lieverd, klinkt goed ,behalve de sandflies dan, maar ja, je kunt ook niet alles hebben toch :-)
    Ben benieuwd naar je duikervaringen, zal daar wel prachtig zijn, veel foto's maken.
    Wijffie pas goed op zelf en GENIET. Dikke kus van de Haagjes.xxx

  • 16 November 2014 - 15:42

    Ed & Wilma:

    Hoi Ceciel,
    Wat fijn te lezen dat je het naar je zin hebt. Geniet maar lekker van alles want hier druilerig Hollands weer. En als de haai lacht......dan flitsen met de camera.
    VEEL PLEZIER ! Dikke tuut van Ed en Wilma XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ceciel

Actief sinds 23 Okt. 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 2938

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 25 Januari 2015

Australia 2015

Landen bezocht: